emiliaaekberg

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Emilia Ekberg - 1 september 2012 23:08

Är så himla trött när jag är sjuk så Godnatt!
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 1 september 2012 17:54

  Har verkligen FÖRSÖKT & FÖRSÖKT & FÖRSÖKT TILL 100% ATT FÅ IGÅNG DEN DÄR VIDEON!

Men den kommer aldrig upp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅH!!!!!!    

BLIR SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR IRRITERAD NÄR VIDEOSARNA SOM JAG SPELAT IN INTE KOMMER UPP MEDANS ALLA BILDER PÅ HELA MOBILEN KOMMER UPP! :@

Åhh!!!!!!!! men är får ni en bild på hur naglarna ser ut...

 

Sen så får vi se om videosarna kommer upp ngn gång.♥

//Em♥



Av Emilia Ekberg - 1 september 2012 17:32

Hej, nu har jag filmat klart nagel toturialen, den blev längre än vad jag trodde o.o

Men nu ska jag iallafal redigera den ;) ♥

Puss :*


//Em♥



Av Emilia Ekberg - 1 september 2012 16:14

Hej hej! jag håller på att spela in en nageltutorial   

Och sen om kanske 30 min så kommer jag redigera den ;)

See ya

//Em♥

Av Emilia Ekberg - 1 september 2012 12:24

Just nu kollar jag på en av filmerna som pappa köpte, den är jätte bra! Den heter Edward Scissorhands , han föddes med saxar till händer, den är super bra!
Jag fick 3 filmer, Edward Scissorhands, dirty dancing och en som heter Fame ;) En riktig film-dag! puss puss :*
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 1 september 2012 10:17

Hej... När jag vaknade kl 7:15 så hade jag FRUKTANSVÄRT ont i halsen....! :'( Och det spöregnade så vi kommer inte åka till Gröna Lund.. :( ååh. ;(
Det får väll bli en "slappar dag" för mig idag då.. Det är rätt bra filmer på kanalerna , Disney Channel, viasst film nordic, viasat family osv... :)
Ses!
//Em<3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards