emiliaaekberg

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Emilia Ekberg - 17 augusti 2012 22:42

Heej! Är på hotellet nu efter en UNDERBAR kväll på Stockholmstadion, jag, mathilda och Felicia syndes på TEVE jätte många gånger! :D och vi har fått jätte många autografer! Laddar upp bilder i morgon, är trött.. Godnatt! <3
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 17 augusti 2012 17:39


Vi sitter PRECIS vid teven och där Marie som alltid pratade på OS är! Och precis vid målet, alltså kommer TEVEN att filma oss!!!!!!!!! Kolla på kanal 1 kl 19:00 då är det invigning men kl 20:00 börjar alla tävlingar och då SKA vi vara med på tv! Och få många autografer!!! :D
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 17 augusti 2012 17:39


Vi sitter PRECIS vid teven och där Marie som alltid pratade på OS är! Och precis vid målet, alltså kommer TEVEN att filma oss!!!!!!!!! Kolla på kanal 1 kl 19:00 då är det invigning men kl 20:00 börjar alla tävlingar och då SKA vi vara med på tv! Och få många autografer!!! :D
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 17 augusti 2012 15:28

Hejsan! Nu sitter jag i Mathildas bil och är Påväg till Stockholm (Dn Galan) friidrott... :D
Men just nu är det bilkö.. ._.
See yaa <3 //Em<3

Av Emilia Ekberg - 17 augusti 2012 09:19

Heej! Grattis mamma & pappa på eran 10-åriga bröllopsdag!   

Glömmer aldrig den dagen... okej jag var 2 men endå..



Idag ska jag åka till Stockholm med Mathilda och Felicia och kolla på..............

DN GALAN PÅ STOCKHOLM STADION!

FETA HÄFTIGT!

Vi ska sitta ungefär vid mål och försöka ta atografer!     

Och förra gången jag var där eller ja , på en annan stor tävling då satt vi PRECIS över starten och då ställde jag mig upp

och gick ner så jag stog bakom dom som skulle springa   

Och då syndes jag med på TV! HAHAHA!

Ni får kolla på 1an ikväll kl 20:00 tror jag det sänds , så kanske ni ser mig   

Här är 5 bilder på mig och friidrottsgruppen!   

         


 Puss&Kram //Em♥

          


Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards