emiliaaekberg

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Emilia Ekberg - 22 februari 2013 17:47

Hej alla!
Nu sitter jag på tåget påväg hem till Eskilstuna. Har shoppat massor idag!
Ni får bestämma om ni vill ha en bild på allt eller en video där jag berättar lite mer om de ? :) tror det blir en video, men då kanske den kommer imorgon istället.
Det har varit en jätte rolig och mysig dag i Stockholm. :)
Men ni får ha det så bra!
Puss :*

Av Emilia Ekberg - 22 februari 2013 14:26

Var nyss på hollister och köpte 1 tröja, 1 par byxor och en rollon-parfym ;D
Sjukt nöjd! Har även shoppat lite mer saker! :) nu så sitter vi och ja, vilar och jag dricker en smothie. Vi har shoppat massor men än är inte dagen slut ;)
Vi åt kinamat på en kinarestaurang, det var jätte gott!
Puss, Emilia :*

Av Emilia Ekberg - 22 februari 2013 10:47

Hej, nu sitter jag på tåget mot Stockholm med mamma för storshopping! Vi är framme snart och då ska vi väll shoppa lite och sen äta nån lunch där och sen ska vi fika på NK! ;D och shoppa mer.. ;)
Det kommer blir en rolig dag och med mycket shopping! Snacka om att vi kommer vara trötta i kväll!
Och första gången jag kommer shoppa på Hollister ;D
Hoppas ni får lika roligt som vi kommer få! :D
Ses!

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards