emiliaaekberg

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Emilia Ekberg - 5 oktober 2012 20:48

Nu kollar jag på x-factor med thaa familööööööj! XD ser ni oxå på fet ? Isåfall, vem hejar ni på ? ;)
På grupperna hejar jag på den "ihopsatta gruppen" eller Njoy .
Med "tjejerna" är det Awa och Frida.
Med "killarna" är det Isak och Malcolm.
Med dom "över 25" är det Freja :)
Ses!
//Em?

Av Emilia Ekberg - 5 oktober 2012 17:29

Tjena mors! Det var ju länge sen   

Nu sitter jag vi en av datorerna på fritidsgården med Emilia och Sara ! :D

Vi ska nog ta och köpa godis snart   Ses!

Ps: kolla deras bloggar!

Emilias: www.Baraemiiilia.blogg.se

Och Saras: www.saragustavsson.bloggplatsen.se

 

<3

Av Emilia Ekberg - 5 oktober 2012 16:49

Av Emilia Ekberg - 5 oktober 2012 16:21

   Heej. Tänkte bara ta in ett snabb inlägg. En video kommer snart  

Ska till fritidsgården på skolan om en halvtimme , hoppas videon har laddas klart innan dess..

På fritidsgården på vår skola kan man spela pingis, biljard, fotboll, sjunga i ett ''discorum'' , spela tv-spel, köpa godis, baka, sitta vid datorn, kolla på tv, bara snacka osv..  

Ska dit med Sara och Emilia och flera andra. Ses!


Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards