emiliaaekberg

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Emilia Ekberg - 7 oktober 2012 20:16

Tjena mors! Nu kollar jag på Solsidan, fast det är reklam .. Super bra!!!!! Och efter röntgen så cyklade jag till morfar o Britt-marie (y) jag och Sebbe åt där osv.. :) GOTT! Och efterrätt oxå ;) sen åkte jag hem till kl 19:00 och då såg jag på Williams lista! :D HAHHA... Och ni som har Movistarplanet kom jag i lvl 17 idag!!! Jag heter Emilia.friidrott på det. Ses!
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 7 oktober 2012 15:07

Nu är jag påväg till lasarettet för att göra en magnetröntgen på min handled. Har haft ett ganglion...det är en knöl i handleden som inte ska vara där. Vi får se om jag måste operera..HOPPAS INTE DET! :o önska mig lycka till! ses!
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 7 oktober 2012 12:52

   ...Var jag ju hos mina kusiner, och firade min faster, det var jätte kul! Åh älskar mina kusiner, dom är så söta!   

Kolla själv, visst är dom för gulliga Linus och Matilda! 

 

Vi kom hem runt 00:00 sen sov jag till 10:00 guuuud så skönt! Men då var jag endå fortfarande trött  

Så jag tog ett uppfriskande varmt bad! Med ansiktsmask, doftkulor , blommor, hjärtan och '' bollar '' som luktade blommor.  Mumms höll jag på att skriva hahaha xD mend et luktade jätte gott! Och det gör det fortfarande i badrummet. :)


        '

Den gröna bollen är doftkulan :)

Ses!

 


     

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards