emiliaaekberg

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Emilia Ekberg - 2 november 2012 22:09

Haha, kolla vad snygga vi var! :D HAHA vi fick mycket godis! Det var jätte kul! :) <3

Av Emilia Ekberg - 2 november 2012 17:32

Hej svej! Kl halv 7 kommer Alva och då ska vi fixa iordning oss till när vi ska gå bus eller godis :D Emilia ska nog oxå komma ( förmodligen ) Men det kommer tyvärr ingen video på när jag fixar mig, kanske bara en video sen när jag kommer hem. Men för då är det ganska sent. + att jag och Alva ska ju fixa iordning oss tillsammans , då går detr ju inte att filma ? eller? :) ♥ Men här 'är en video på hur jag kommer se ut, ungefär, fast med två tofsar, inga vita ögonliser, och inga lös ögonfransar :) Läskigt va?

Fast munnen kommer vara såhär:


KRAM KRAM!

//Em♥

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards