emiliaaekberg

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Emilia Ekberg - 12 november 2012 20:29

Sorry för att jag inte har bloggat under dagen... Jag hann aldrig blogga förns nu för att när jag kom hem från skolan gick jag, Julia, Emilia och Sara hem till Sara och kollade på en ny Johan Falk film! Och åt mackor, oboy och choklad 

Lite måndagsmys måste  man väl få ha?  Den var jätte bra!

Sen när jag kom hem fick jag ett nytt Girl:It paket! (Girl:it är en tjej-bokklubb, man får mycket mer än bara böcker!)Idag fick jag spa-paketet! Äntligen! 

(Eller jag öppnade det innan jag gick till Sara) Och då fick man allt det här:


1. En refining mask (ansiktsmask) strawberry.

2. Bok, Emmy, Världens bästa sommar - eller ?
3. Bok, Fenor varar förvigt.

4. Ett typ hårband som man sätter i håret (över pannan) ifall man inte vill att håret ska komma i vägen när man t.e.x tvättar ansiktet eller sminkar sig.

5. En handske som är '' sträv '' som ifall man andvänder för att få bort '' orenheter '' i ansiktet när man tvättar ansiktet :)


Jag tyckte det att det var väldigt bra saker!

Det här är nästa Girl:It paket: Julpaketet!


 

Sen när jag kom hem värmde jag hallon, strödde florsocker på det, tände ljus och satt och räknade matte i 40 minuter (y) Mys, igen ;)
Sen så åt jag köttbullar med makaroner, gott!!! Det är därför jag inte kunde skriva ett inlägg fören nu..

Och sen när jag satte mig vid min ''lilla'' dator som nu börjar bli riktigt snapp efter att ha bytt internet och då kollade jag bara facebook, och lite sånt. ( Glömde bloggen! O.O ) Och då kollade jag igenom gamla bilder sen början av året 2010, typ 5 dagar efter nyårsafton, när jag fick den här datorn. Fick den julen 2009. Aa men iaf, då kollade jag på gamla bilder och då såg jag den här bilden! Gud vad jag var liten!!!!!! HAHA! Skillnad? ;D

 

Haha, puss och hejdå! <3

//Em<3


Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards