emiliaaekberg

Alla inlägg under maj 2013

Av Emilia Ekberg - 15 maj 2013 21:58

Satt och hade ingenting att göra så jag målade lite nya naglar! ;)
Nu ska jag gå och lägga mig, vi har sovmorgon till 8:50 så det blir skönt, har allt oftare vaknat med att jag varit pigg på morgonen och det undrar jag varför xD Men sov gött!

Av Emilia Ekberg - 15 maj 2013 17:10

Fast att det är 4 dagar kvar så har jag redan börjat att packa nu till Barcelona på lördag!! :D Längtar sååå mycket!
Jag åker klockan 14-15 ungefär på lördag till flygplatsen och sen till Barcelona runt 19 :D Så kommer vi väl till hotellet runt 22, hoppas vi hinner innan dom säger vem som har vunnit på Eurovision!

Av Emilia Ekberg - 14 maj 2013 22:20

I morgon är det onsdag och då börjar vi dagen med att ja, typ bara prata, klassrådsgrej och lite sånt. Sen 8:50 (tror jag) har vi musik. Vi ska spela piano, eller ackord :) Och sen så ska vi redovisa våran so-film. Men ni får ha det så bra, godnatt! <3

Av Emilia Ekberg - 14 maj 2013 14:29

Hej! Nu så sitter jag på bussen och är påväg till stan för att möta upp mamma. Idag på hemkunskapen så gjorde vi köttfärsfyllda baguetter Och sen så kollade vi på film efter det :)
Men jag bloggar mer sen, puss <3

Av Emilia Ekberg - 13 maj 2013 10:26

Hej, nu sitter jag i väntrummet på vårdcentralen. Jag ska testa mig ifall jag har pollen-allergi och astma. Som jag förmodligen har.. :/ Missar hela NO-lektionen, men det gör väl inget ;)

Av Emilia Ekberg - 12 maj 2013 11:18

Hej! Nu är jag påväg till Moa, hon som var hos mig i lördags :) Har inget mer att skriva så aa, haha. Lite oseriös bild men jaja! Hejdå <3

Av Emilia Ekberg - 11 maj 2013 20:31

Av Emilia Ekberg - 11 maj 2013 18:32

Hej! Nu är jag påväg till hemlöst för att köpa lördagsgodis, haha :D I kväll så är det bara jag, mamma och pappa hemma för Sebbe är iväg och spelar piano nån stans i Tumbo typ :) Vi ska äta tacos och så, sen så har jag tvingat mig eller ja, bestämmt iallafall att jag ska träna lite själv hemma, för när jag fyllde är fick jag en tränigs matta så aa :) men jag bloggar mer sen. Pussis!

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards