emiliaaekberg

Alla inlägg under maj 2013

Av Emilia Ekberg - 6 maj 2013 17:28

Hej! Nu sitter jag här och gör klart en liten film till So-redovisningen nästa vecka, men är strax klar. Senare så måste jag räkna 40 minuter matte, öva till ett HK-prov och läsa 20 sidor till i morgon... Gud vad jag längtar tills sommarlovet! 19 skoldagar kvar!!
Här är min skolavslutnings-klänning. Köpte den på H&M för 299kr, jag älskar den! <3 :)

Av Emilia Ekberg - 5 maj 2013 14:58

Hej! Nu är jag och Tilde i slagsta och ska köpa slagsta-glass. Sist i kön, Gud vad kul.. Haha!

Av Emilia Ekberg - 5 maj 2013 12:43

Hej hej! Nu ligger jag på terassen och solaaar! Gud så skönt! Det är verkligen varmt när man ligger på ett sol-deck! :) Snart ska vi äta mat (som vi kallar sommar-mat) Falukorv, sommarpotatis, gräddfil och gräslök. Bästa maten på sommaren! :)
Efter lunch så ska jag vara med Tilde. Och senare ska jag träna, och sen hem till morfar för kvällsmat. Ja, så ser min dag ut. Ni får ha det toppen så hörs vi! <3

Av Emilia Ekberg - 4 maj 2013 18:21

Hej! Nu sitter jag i bilen (igen) påväg mot Surahammar, för att kolla på en musik-tävling där min bror och hans band Indigo är med och spelar. Hoppas dom kommer vidare! :)
Ikväll eller imorgon kommer det upp en "Sommar haul" ;) Så var uppdaterade!

Av Emilia Ekberg - 4 maj 2013 12:13

Hej! Nu är vi på stan med mamma och just nu är vi på Monki och kollar lite. Har hittat ett jätte sött mag-linne, som jag ska köpa. Vi ska äta lunch här och bara gå runt och kolla. Vi hörs! <3

Av Emilia Ekberg - 3 maj 2013 21:07

Hej! Nu sitter jag och kollar på film och äter godis. I morgon ska jag och mamma till stan om det regnar (som det förmodligen ska) där vi ska kolla på en skolavslutnings-klänning och så. Men ha en bra fredag! <3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards