emiliaaekberg

Alla inlägg under oktober 2012

<3

Av Emilia Ekberg - 5 oktober 2012 16:49

Av Emilia Ekberg - 5 oktober 2012 16:21

   Heej. Tänkte bara ta in ett snabb inlägg. En video kommer snart  

Ska till fritidsgården på skolan om en halvtimme , hoppas videon har laddas klart innan dess..

På fritidsgården på vår skola kan man spela pingis, biljard, fotboll, sjunga i ett ''discorum'' , spela tv-spel, köpa godis, baka, sitta vid datorn, kolla på tv, bara snacka osv..  

Ska dit med Sara och Emilia och flera andra. Ses!


Av Emilia Ekberg - 4 oktober 2012 20:50

Hej. Nu har jag varit på friidrotts träning. Och det var kul :) sen när vi kom hem så åt vi mat och nu ska jag äta 2 kanelbullar :D för det är ju kanelbullens dag idag! Mumms!
Ses!
//Em<3

Av Emilia Ekberg - 3 oktober 2012 14:25

Heej, idag hade vi en jätte rolig skol-dag!

Först hade vi musik, sen rast, sen SO, det är kul för då skriver vi på datorn xD, Lunch , SUPERGOTT! , No och på no'n så hade vi ingen NO utan '' flugan ser '' då får man skriva upp T.ex Emilia pratar med Sara t.ex xD

Och till sist hade vi IUP det är Individuel Utvecklings Plan, fast då fick alla varsitt papper och sen skrev man sitt namn på det och skickade runt i klassen så alla i klassen fick skriva något snällt till alla   

Och såhär såg mitt papper ut:

 

Haha ja... Heting och het jo tack jag vet xD ♥

Ses!

 

Av Emilia Ekberg - 2 oktober 2012 16:08

 Hej, Idag så var mitt öga okej...Fast rött och fortfarande svullet, och torrt o.O

Sen har jag bara varit i skolan 

Vi fick skriva berättelser på varsinna laptops!       

Asså jag vet inte vad jag kan skriva mer... xD

Senare ikväll ska jag på friidrottsträning! Nice!  Det har börjat 3 nya i  våran grupp :)

Om du som läser detta nu har en moviestarplanet-gubbe och har en blogg till den här på bloggplatsen och vill ha header, fixar jag det!  Bara att kontakta mig på msp, Emilia.friidrott


 Cubus: 99:-


   KappAhl: 199:-


    Och hela dagens outfit   

Ses!

 

Av Emilia Ekberg - 1 oktober 2012 16:48

Idag i skolan hade vi idrott som första lektionen och sen engelska.På engelskan fick jag en allergisk reaktion, det blev helt rött runt ögonen mest runt det högra, av mitt smink ( tror mascaran ) och som ni kanske ser på bilden nedan har mitt öga svullnat upp nu!

Tror det är av sminket... Kmr nog inte använda så mkt smink på ett tag.. bara liiiiiiiite mascara..

 

Sara, Julia, Emilia (mina bästisar) om ni ser det här, sorry xD Jag ger mig... Trodde inte det var av sminket.. Hihi.. ♥

Bara jag inte ser ut som ett monster i morgon eller att jag har blivit blind på ögat så är det okej..haha..

Ses!

//Em♥




Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards