emiliaaekberg

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Emilia Ekberg - 2 december 2012 12:19

Nu kollar vi på finalen men ska snart gå och äta. Tyvärr kom vi inte till final... Men ifall det hade varit grenseger så skulle vi kommit 2a oxh 4a på hopp och tumbling ;) vi var inte lika bra på fristående..
Nu ska vi äta. Puss!

Av Emilia Ekberg - 2 december 2012 09:12

Hej hej! Nu är vi på tävlingen!!! :D
Vi fick gå upp 05:30 för att hinna städa och fixa håret... Men men!
När vi gick ut så var det SKITMYCKET snö i SKÅNE!!! Haha, tänk, i Skåne! Och där gick vi med våra tunga väskor igenom tjock snö till hallen i typ 15 min... Haha, men det som var ett + var att när vi kom till arenan/hallen så var vi ju redan uppvärmda ;)
Undra hur mycket snö det är hemma?
Vi har för-tränat på alla varven så nu väntar vi bara på att vi ska börja tävla, det är om 5 minuter!
Här är några bilder på hur våra hår ser ut och så. :) och våra lag-tröjor ;)
Puss! kommer att skriva något på tåget sen ! ;)

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards