emiliaaekberg

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Emilia Ekberg - 14 december 2012 21:54

Nu kommer en till bild på när vi var ute i snön, det funkade inte att ladda upp den :/ aja, ses! :*

Av Emilia Ekberg - 14 december 2012 21:50

Hej! Äntligen fredag!!! Efter skolan så var jag med Tilde, sen när det blev mörkt runt 4 så gick vi ut i snön i typ 3 timmar :D det var jätte kul :) efter det åt vi kinamat, sen så gick vi hem till Tilde och vi lagade nudelsoppa till Tildes familj, haha? sen så busade vi med Tildes lillebror Melker och körde "flygplan" på honom xD sen så vid typ 9 så kollade vi på solsidan och sen så gick jag hem vid halv 10 :) det har varit den roligaste fredagen på länge! Vi försökte att åka pulka från en jätte liten snöhög, men sen blev den brant och då var det jätte kul! :D här kommer några bilder, trevlig fredag på er alla ?(bilden på snöhögen är inte den vi åkte ifrån) :) mina ögon ser ut som alien-ögon! XD

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards