emiliaaekberg

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Emilia Ekberg - 21 december 2012 16:40

De första jullklapparna ?   4 nagellack, genomskillnit, grönt, rosa och gult som luktar cocosnöt, kiwi, jordgubb, och annanas. En receptbok på glutenfritt, cupcakes format och veckostrumpor ??? haha. I morgon ska vi till farmor och farfar och kusinerna och fira jul. Då kommer jag få mer julklappar. Sen på måndag så är det ju julafton. Då kommer jag ju oxå att få mer :) puss o hej!

Av Emilia Ekberg - 21 december 2012 12:26

ÄNTLIGEN jullov! ;) Yees!

Vi fick våra betyg idag, och jag är jätte nöjd :) Fick 2D, 5C, och 2B :)

Klockan 15:00 ska vi till min gammelfaster eller ja, mammas faster och ska fira tidig jul. Kommer ta en bild på det jag fick :) Tänk att det bara är 3 dagar kvar till julafton ;D Hoppas på en iphone ^^ haha.

Är fortfarande lite sjuk , har lite ont i halsen och är lite hängig. Jag hoppas jag blir frisk snart!

Nu kollar jag på Sjukhuset på 8'an. Det är jätte bra.


Inatt så kunde jag knappt sova för att jag trodde att jorden skulle gå under, men som tur gjorde den inte det, haha. Jag vet inte varför jag tror på sånt där.. Jag blev så rädd förra året för det för då sa dom ju det på nyheterna och i tidningen och allt..

OJ, vilka olika ämnen jag tar upp haha. :)

Men nu ska jag och Sebbe låta sköldpaddorna simma i vårt bubbel-bad :D hahhaa, kommer att lägga ut bilder på det senare. Hejdå!

 

PS: Jag har en liten tävling på min instagram, emiliaekbergbieber. Det är att jag har skrivit några frågor om mig, då ska ni svara. Och när jag har 500 followers (om ungefär 60) s´å kommer jag att ge ett litet paket till den som svarar rätt ;) Så följ mig !


Hejdå :*   

//Em<3


 

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards