emiliaaekberg

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Emilia Ekberg - 11 december 2012 17:27

Hej hej! Idag har jag varit hemma för igår kväll kändes det som om jag var sjuk och hade feber och hade ont i halsen. Och jag hade fortfarande ont i halsen i dag.. Så idag har jag bara kollat på tv och haft det tråkigt...   

Så vet inte vad jag ska skriva.. hehe... Men i morgon ska jag iallafall gå till skolan.

Asså jag har så sjukt tråkigt... ! Har inte gjort ett enda skit under daget.. Har ni tänkt på en sak? Detta händer iallafall mig, men när man är sjuk så tänker ju vissa *ååh ja, jag missar skolan* på morgonen, men det gör inte jag! Jag tänker att ifall man missar EN enda dag i skolan, då kan ju allt roligt ha hänt! Och sen på kvällen när man har varit sjuk inser man hur tråkigt man har haft och hur SLÖ man har varit under hela dagen! Och på kvällen så blir man , eller JAG helt rastlös    för att jag har legat still typ hela dagen! Istället för att gått från sitt bord i skolan, till sin låda, hämta matte-boken, stänga lådan, gå tillbaka till sitt bord , räkna , efter tjugo minuter springa ut på rast osv... Haha... Konstig jag känner mig... o.o Men men, sån är jag...Men nu måste jag säga baj baj♥ Pusssss!

//Em♥

 


Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards