emiliaaekberg

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Emilia Ekberg - 3 december 2012 19:47

Hej! Igår när vi åkte tåg hem från Landskrona mådde jag skit... illamående, trött och ont i huvudet. Allt på samma gång! Och sen kom vi hem rätt sent så.. aa halv 11 då men, men.. jobbigt!

La mig 11 och somnade ungefär på direkten. ( mådde fortfarande illa ) hade en ''spy-hink'' utifall...ni vet..

I morse så mådde jag fortfarande illa (!)  Och var mega-bauta-super-duper trött!    Jag var typ helt död! Och hade ont i halsen. Så jag stannade hemma idag. Det var rätt tråkigt.. Att vara hemma alltså .. Ville ju gå till skolan idag! :)Men efter skolan (aa då när alla hade slutat) så gick pappa till skolan och hämtade min no-bok! ;) Och några killar från klassen lämnade något papper om ett föräldrarmöte, och när dom knackade på var jag där nere och hade bara pyjamas på mig xD men sen så knackade dom typ bara i 10 sekunder och då typ hann jag inte upp så dom lämnade den i brevlådan, tack! haha x'D

 

Men helgen har varit jätte rolig och nu har veckan börjat. Åter till skolan :) Jag

Men nu ska jag äta. Måste lägga mig tidigare idag eftersom jag är så trött.

Hejdå!

PS! :

Idag har jag varit jätte duktig! Jag har läst 40 sidor, läst till provet, och gjort 2 ½ i No-boken som jag missat) haha, men nu måste jag äta! Puss!

//Em♥

 



Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards