emiliaaekberg

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Emilia Ekberg - 4 december 2012 18:47

Hej hej! Jag fick en fråga på MSP av en tjej som har sätt mina videos och min blogg, och hon undrade ifall jag kunde göra enn ''no mirror makeup challenge'' och visst kan jag göra det! Jag ska göra det i helgen.  

Och sen så hade jag tänkt att göra en sminkning som ska vara en svart ochrosa sminkning och en jul-sminkning!       Dom kommer nog oxå att komma upp i helgen, blir det bra?   

Men jag hoppas att ni kommer att gilla dom sminkningarna. Och den svarta och rosa sminkningen och jul-sminkningen kommer jag att göra en hel outfit av! En outfit som då passar till sminkningarna!   

Men vi hörs! Puss! :*

//Em♥

 

Av Emilia Ekberg - 4 december 2012 14:52

   Hej! I morse så var det 17- grader ute!!!!   Haha!

När jag får min system-kamera kommer jag att ta ''vinterbilder'' , exakt så som jag gjorde med mina ''höst-bilder''!  

Men när jag kom hem från skolan så värmde jag oboy och la i lite mini-marsmhallows! (stav) Det blev supergott!

Men snart ska mamma och jag fika    Hon har varit hemma idag. För hon har någon hjärtmuskel-inflamation,  Men jag hoppas det blir bättre snart! ♥

Och i morgon har vi elektricitet-prov! REDAN! Vi hade ju nyss astronomi-prov!   Men men... Sånt är livet... Haha..

Och den här bilden la jag ut på min instagram , FÖLJ MIG! ☻

Puss! :*

//Em♥


Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards