emiliaaekberg

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Emilia Ekberg - 22 december 2012 21:46

Hej! Nu har jag laddat och installerat min kamera. Har även städat mitt rum, till jul :) jag ÄLSKAR min system-kamera haha. Jag är som FAST vid den! :D jag har redan tagit slut på minnet...^^ men ska köpa ett större minne och en kameraväska för pengarna dom jag fick av farmor o farfar ;) vi ska fira jul med kusinerna senare, för min minsta kusin Mathilda hade magsjuka..synd.. :(
Här kommer några bilder på systemkameran! Och det är SUPERBRA kvalité!!! I morgon får ni även några bilder på de korten jag har tagit med kameran :) puss och hej!

Av Emilia Ekberg - 22 december 2012 21:17

Hej! Nu har jag laddat och installerat min kamera. Har även städat mitt rum, till jul :) jag ÄLSKAR min system-kamera haha. Jag är som FAST vid den! :D jag har redan tagit slut på minnet...^^ men ska köpa ett större minne och en kameraväska för pengarna dom jag fick av farmor o farfar ;) vi ska fira jul med kusinerna senare, för min minsta kusin Mathilda hade magsjuka..synd.. :(
Här kommer några bilder på systemkameran! Och det är SUPERBRA kvalité!!! I morgon får ni även några bilder på de korten jag har tagit med kameran :) puss och hej!

Av Emilia Ekberg - 22 december 2012 09:40

God morgon på er alla!
Idag ska vi åka till kusinerna och farmor o farfar och fira jul :) det brukar vi kalla "lilljul" haha.
Vi ska även hämta min systemkamera!!! Jaaaa! Äntligen! :D Fast jultidningsförlaget sa att det skulle ta typ 3-4 veckor för att premien skulle komma hit. Men det tog bara typ en och en halv vecka ;) hoppas vi hinner hämta den innan vi åker till farmor o farfar och kusinerna :) Vi ska dit kl 1 tror jag. Nu ligger jag bara i min säng och kollar instagram, och bloggar förstårs ;) hejdå! :*
//Em<3

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards