emiliaaekberg

Alla inlägg den 26 december 2012

?

Av Emilia Ekberg - 26 december 2012 22:26

Det blev lite shopping på tuna park iallafall! Jag köpte en svart blus, en t-shirt som är genomskinlig på axlarna, och ett mobil-smycke. Det är ett hjärta som man stoppar in i "hörlurs-uttaget". Den är super-fin. Nu sitter vi och kollar på Fjällbackamorden på 1:an. Spännande ;) Imorgon kommer videon på mina julklappar :) Den skulle kommit idag, men när jag skulle spela in var batteriet helt slut.. Nu är den säkert laddad men nu orkar jag inte.
Vi hörs i morgon! Kramar Emilia ?

Av Emilia Ekberg - 26 december 2012 13:25

Halloj på er!
Nu är jag och mamma påväg till Tuna Park, det är mellandags-rea! ;) får se ifall jag hittar något (y) det här är dagens Emilia!
Jeans-blus : BikBok - 300:- (tror jag fick den i julklapp)
Svarta Jeans : Kappahl - 149:-
Hög toffs, mascara och rouge.


Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards