emiliaaekberg

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Emilia Ekberg - 10 december 2012 14:54

Hejsan hejsan! Idag så har jag känt mig väldigt hängig...trött, ont i halsen och ont i huvudet, det känns som om jag är sjuk alldeles för offta!    Men har ni hunnit sätt dom senaste video-klippen? Om inte, se dom! ♥

Idag lämnade jag in min so-uppsats som jag hoppas blev bra. :)

I dag hade vi lucia-träning efter skolan, men jag kunde inte vara med för att min hals, ni vet.. Buhu!!!!!!!!!   

Och nyss så gjorde jag klart matte-läxan och ska läsa 20 sidor snart.

När jag kom hem från skolan kollade jag på massa olika video-klipp (alltså från youtube) på när folk lockade sina hår super fint! Jag provade och provade och provade, men fick typ ALDRIG så snygga lockar som dom på klippen gjorde! Buhu!!!!!! (igen)  Det har inte hänt så mycket idag, väldigt tråkigt.. men men, alla dagar är inte roliga.

På torsdag är del lucia-föreställning i skolan och vi ska vara i skolan klockan 7:00! Alltså måste jag gå upp typ 05:15.. För att hinna locka håret och allt. Men klockan 6:30 så kommer Julia, Sara och Emilia till mig så ska vi byta om till lucia-linnena (fast vi är tärnor ju) . Men det kommer bli skoj!

Men vi hörs! Puss! :*

//Em♥

          

Presentation


Halloj!

Jag är en 13 årig glad tjej som älskar Justin Bieber, att fota, shoppa och smink.

I den här bloggen kommer ni få hänga med i mitt liv, nästan allt jag gör + videos!

Hoppas ni gillar't så ses vi! ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du jag ska blogga mer om?
 Mer om mitt liv ?
 Mina kompisar ?
 Skolan ?
 Sminkvideos ?
 T.e.x dagens sötnos ?
 Videos när jag spelar piano ?
 Mer om Justin Bieber ?
 Dagens outfit ?
 Sa du sten ? o.O

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards